درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 1685805
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 تمی زیبا و دیدنی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم که برروی گوشی هایی همچون N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 ، N9 و … قابل استفاده می باشند . برای استفاده ی این تم ، پس از دانلود با توجه به سیستم عامل گوشی خود تم مربوطه را در گوشی خود کپی نمایید .

 

DigiFlowers تم ديدني و زيباي DigiFlowers   نوكيا S60v5 ، S60v3 و سيمبيان ^3



ادامه مطلب ...


 طبق روال سالانه سایت دانلودها امسال هم به مناسبت فرا رسیدن سال نو تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۱ خورشیدی برای شما عزیزان تهیه شده است. جا دارد از زحمات دوست عزیزمان ایلیاد موسوی که هر ساله تقویم اختصاصی سایت دانلودها را طراحی میکند تشکر نماییم. این تقویم شامل ۱۲ تصویر با فرمت JPG و با کیفیت فوق العاده عالی در سایز ۱۰۵۰×۱۶۸۰ می باشد که می توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ویندوز خود استفاده نمایید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. تیم دانلودها پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

1391calendar تقویم دیجیتالی سال 1391



ادامه مطلب ...


 مجموعه اس ام اس خنده دار و جوک اسفند 90 - سری 12

هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در سایت فقط دانلود برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم .

 



ادامه مطلب ...


 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.

هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


نرم افزار Pro HDR Camera v1.25 یک نرم افزار کاربردی جهت گرفتن عکس های حرفه ای با قابلیت های بالا جهت گرفتن عکس در موضوعات و منظره های مختلف میباشد , این نرم افزار برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.2 به بالا میباشد .

 

 



2 تم زیبا و فوق العاده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 که میتوانید از کمیاب آنلاین دریافت کنید .

 

 

قابل استفاده برای نوکیا سری 60 ورژن 5 :

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد.....

 



ادامه مطلب ...


نرم افزار Security Manager 2.00 Beta یکی از نرم افزار های امنیتی با قابلیت های فراوان مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 میباشد , از قابلیت های نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره داشت :

 

- ایجاد لیست سیاه و سفید از تماس ها
- اسکن کردن فایل های sis و sisx
- پاک کردن برنامه ها
- کنترل process های گوشی
- کنترل نقاط دسترسی
- مخاطبین شخصی
- ارسال اس ام اس زمان تعویض سیم کارت
- ...

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.